Het Effectieve Werken
Advies op maat? Bel ons:
088 - 2580 100
Het Effectieve Werken

Werk gedaan krijgen

Prioriteiten stellen – vervolg mini-cursus

17-09-2013

Je komt op je werk. Je hebt een uitgebreide takenlijst. En je hebt je belangrijkste doelen helder voor ogen. Hoe krijg je jouw prioriteiten nu makkelijk gedaan?

Prioriteiten stellen in een mini cursus time management

22-08-2013

Wil jij beter (leren) prioriteiten stellen? Dan eerst de vraag: wat is dat… prioriteiten stellen? Het woordenboek van De Dikke van Dale geeft ons antwoord:

Positief nee leren zeggen

15-07-2013

“Wil je dit alsjeblieft even voor mij doen? Nu… Ik heb het over een uur nodig!’’ “Dit is echt heel belangrijk, pak jij dat even op?’’ “Ik kom er even niet uit, wil je me even verder helpen’’

Korte onderbreking – Grote gevolgen voor je werk

19-02-2013

Korte onderbrekingen in je werk – zelfs het uitzetten van je telefoon als deze onverwacht af gaat – heeft een opmerkelijk groot effect op het goed en juist afronden van de taak waar je mee bezig was. Dit blijkt uit een recent onderzoek onder leiding van Michigan State University.

Een takenlijst die wel werkt!

6-02-2013

Een goede takenlijst helpt om met plezier echt meer gedaan te krijgen. Maar wat is dan een goede takenlijst? En hoe maak je die? We helpen je graag met een aantal tips uit onze cursus time management. En het resultaat mag er zijn: