Voorkom een burn-out! 8 praktische tips

Hoe kun je een burn-out voorkomen? Daarover gaat deze blog. Je vindt tips om een burn-out te voorkomen en verder lees je wat je kunt doen bij een beginnende burn-out.

Lees meer
Prioriteitenmatrix; met 4 kwadranten leren prioriteren (urgent vs belangrijk)

De prioriteitenmatrix is een goede time management matrix om de productiviteit te verhogen. Het Effectieve Werken legt je uit waarom deze matrix goed past bij time management.

Lees meer
Prioriteiten stellen in stappen. Leren prioriteren

Prioriteiten stellen en realiseren gaat over je tijd goed benutten. Het lezen van deze blog is een waardevolle tijdsbesteding als de volgende opbrengsten jouw aanspreken.

Lees meer
12 tips voor effectief email management

Worstel jij ook met je e-mail? Heb je last van alle cc-tjes, mis je overzicht en leidt de mail je af? Tijd dus om slimmer om te gaan met je mail!

Lees meer
Vakantie voorbij, weer aan het werk? 5 praktische tips voor een goed start!

Opstarten na de zomervakantie geeft voor velen onrust. Hoe zorg je ervoor dat er een soepele overgang plaatsvindt van vakantie naar werk?

Lees meer
Omgaan met veranderingen

Dagelijks maken we mensen mee die een training bijwonen met als insteek dat ze er altijd iets van opsteken. En hoe vaak gaan mensen ergens actief mee aan de slag en na een week vervallen ze weer in oude gewoonten?

Lees meer
Timemanagement - 10 écht praktische tips!

Heb je wel eens het gevoel dat je heel druk bent geweest en jezelf achteraf afvraagt wat je allemaal hebt gedaan? Dan kan deze blog je helpen!

Lees meer
10 praktische productiviteittips!

Heb je wel eens het gevoel dat je heel druk bent geweest en jezelf achteraf afvraagt wat je allemaal hebt gedaan? Dan kan deze blog je helpen!

Lees meer
Terugkeren na een burnout. Hoe doe je dat?

Heb jij een paar weken of maanden gas terug moeten nemen? In deze blog behandelen we een aantal praktische tips die jou helpen om op een goede manier terug te komen.

Lees meer
Alles in 1 keer goed

Je vraagt een collega je even te helpen, na een uur denk je, ik had het beter zelf kunnen doen. Herkenbaar?

Lees meer
Waardevolle tips om me beter te kunnen concentreren?

Sommige deelnemers ervaren zich goed concentreren echt als een lastig issue. Anderen hebben het als concept omarmd; Ik ben goed in multitasken. Echt ik kan super snel schakelen!

Lees meer
Hoe jij met 10.000 stappen per dag in recordtijd jouw werk afrondt.

De afgelopen maanden zijn we er onder bedolven. Talloze stichtingen en wetenschappers hebben ons (tot vervelens toe) bedolven onder de voordelen van 10.00 stappen per dag.

Lees meer